تم پاورپوینت مذهبی

در جستجوی یک قالب خوب و زیبا برای دفاع از پایان نامه هستید؟

Asset 1@4x Copyجامع ترین و جذاب ترین آرشیو تم پاورپوینت مذهبی

به روزترین،جدیدترین و بهترین مجموعه تم پاورپوینت مذهبی و دینی در موضوعات متنوع اسلامی و دینی مانند قرآن، نهج البلاغه و سایر معارف اسلامی. قالب پاورپوینت مذهبی، دینی، اسلامی،قرآنی، حدیثی، نهج البلاغه، عرفان، ادیان، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ تشیّع، تاریخ اسلام، صحیفه سجادیّه،فقه و اصول، الهیّات، دین پژوهی و قالب پاورپوینت مذهبی برای کودکان و… مجموعه ای جامع و جذاب از سوی پارس اسلاید تقدیم به  علاقه مندان و مشتریان گرامی است.

از دیر باز انتخاب قالب های مناسب بیانی و ارائه برای ترویج و بیان مفاهیم و مطالب مذهبی مطرح بوده است. تبیین آموزه های مذهبی با آمیزه ای از زیبایی، تناسب، صلابت، هدایت و راهنمایی میراث ارزشمندی است که از پیامبران و کتب آسمانی به یادگار مانده است.

 مفهوم تبیین و ارائه همواره در ادبیات دینی دنیا به ویژه اسلام مطرح بوده و هست. در گذر زمان شکل و نحوه عرضه و ارائه مفاهیم و مطالب مذهبی و دینی تغییر کرده است. هر زمانی با توجه به اقتضائات و نیازهای خودش قالب های بیانی و تبلیغی و رسانه ای داشته است. امروزه با پیشرفت شگرف فناوری های رایانه ای خصوصا در عرصه نرم افزاری، ابزار های بسیار جدید و مدرن عهده دار این موضوع مهم شده اند. تم پاورپوینت مذهبی در امتداد استفاده از پاورپوینت جایگاه ویژه و خاصی برای خود پیدا کرده است.

ما در پارس اسلاید تلاش کرده ایم با ارائه قالب های زیبا و کاربردی محمل مناسبی برای مطرح ساختن موضوعات مختلف دینی و مذهبی فراهم آوریم. ما کوشیده ایم با تولید تم پاورپوینت مذهبی در موضوعات مختلف کار ارائه را برای شما آسان، جذاب و تاثیر گذار نماییم.

تم-پاورپوینت-مذهبی
تم-پاورپوینت-مذهبی

تم-پاورپوینت-مذهبیبه روزترین،جدیدترین و بهترین مجموعه تم پاورپوینت مذهبی

تمپلیت پاورپوینت مذهبی،قالب پاورپوینت دینی، اسلامی،الهیات و معارف اسلامی، قرآن و حدیث،فقه و اصول، فلسفه و کلام اسلامی، ادیان و عرفان، دین شناسی، دین پژوهی، تاریخ اسلام، تاریخ تشیّع، قالب های مناسبتی، اعیاد مذهبی، شهادت ها و سوگواری ها و … رو ی هم رفته موضوع جدید ترین و به روز ترین مجموعه قالب های پاورپوینت در دسته دین و مذهب را تشکیل می دهند

چرا لازم است از قالب پاورپوینت مذهبی استفاده کنیم؟

در یک نگاه دقیق، فنی و کارشناسی به پاورپوینت و قالب پاورپوینت خواهیم دید که این نرم افزار فوق العاده، کاربردی چند سویه دارد. پاورپوینت از سویی وسیله ارائه و عرضه مطالب، پژوهش ها و دستاورد های علمی است. از سوی دیگر، قالب و تم پاورپوینت یکی از بهترین وسایل برای جذاب ساری و تاثیر گذاری است.

تم-پاورپوینت-مذهبی
تم پاورپوینت مذهبی پایان نامه قرآنی

هرگز نباید فراموش کرد که دنیای امروز دنیای ایجاد زیبایی ها و جذابیت هاست. بنابراین لازم است ما در انتخاب تم پاورپوینت مذهبی حتما به نکته مهم توجه داشته باشیم. طراحان و گرافیک کاران مذهبی ما در این مورد شما را به استفاده خود قرآن کریم از جذابیت های هنری و زیبایی شناسی توجه می دهند. قرآن کریم در یک نگاه زیبایی شناسانه یک شاهکار هنری و زیبایی است. نوعی زیبایی که از جنس کلام و سخن، آواها، صداها و فنون مختلف ادبی است.

بر اساس همین واقعیت ما کوشیده ایم در تولید قالب ها و تم های مختلف قرآنی مانند قالب پاورپوینت آموزش قرآن کریم یا پاورپوینت تعاملی آشنایی با قرآن کریم  یا قالب پاورپوینت پایان نامه قرآنی به مقوله زیبایی و ظرافت بی توجه نباشیم.

گذشته از قرآن کریم، آثار برجای مانده از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم و نیز امامان و اهل بیت رسول خدا علیهم السلام خود مظهر زیبایی است. آنچه از آن بزرگواران در قالب سخنان قطعی و روش زندگی(سنت و سیره) به دست ما رسیده است همه از جنس زیبایی و از مظاهر جمال می باشد.

تم-پاورپوینت-مذهبی
تم پاورپوینت مذهبی نهج البلاغه

بنابراین، ما به عنوان تولید کننده تم پاورپوینت مذهبی و  شما به عنوان یک ارائه کننده در زمینه موضوعات مذهبی، اعم از تخصصی و عمومی، نمی توانیم و نمی توانید به مقوله زیبایی و جذابیت های هنری بی توجه باشیم و باشید. به عنوان مثال در همین راستا است که ما در تولید قالبی مانند قالب پاورپوینت نهج البلاغه  زیبایی را بر زیبایی و جذابیت را بر جذابیت نشانده ایم.

ما می دانیم که قالب و ابزار معرفی مفاهیم دینی باید زیبا و جذاب باشد!

تم-پاورپوینت-مذهبیزیباترین،جامع ترین و حرفه ای ترین مجموعه تم پاورپوینت مذهبی

تم پاورپوینت مذهبی، دین پژوهی، اسلامی،قرآنی، حدیثی، نهج البلاغه، فقه و اصول، امامت و شهادت، عرفان، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ اسلام، تاریخ تشیّع و … همه در پارس اسلاید مبتنی بر اصول زیبایی شناسی طراحی می شود.

همان طور که گفتیم قالب های بیانی دین و مذهب همه و همه بر زیبایی استوار شده است. اگر منبع و منشأ همه چیز و به ویژه دین خداست که هست، « خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد» ؛ «انّ الله جمیل و یحبّ الجمال».

اصولا خداوند جمیل عالم هستی را نیز بر اساس هارمونی و زیبایی آفریده است. او؛ یعنی جمیل مطلق، در ترسیم همه خطوط دینداری از نزول قرآن گرفته تا سبک زندگی مومنانه به مقوله زیبایی و جذاییت توجه داشته است و نهی از گناهان و بدی ها و دعوت به خوبی ها و حسنات در یک نگاه زیبایی شناختی مبتنی بر فلسفه عمیق زیبایی است. او خواسته است ما زیبا باشیم و جهان را زیبا کنیم.

تم-پاورپوینت-مذهبی
تم پاورپوینت مذهبی پایان نامه الهیّات

در چنین چشم اندازی، استفاده از تم پاورپوینت مذهبی از آن جهت که ابزار تجلی زیبایی و جمال نهفته در دین است اهمیت می یابد. این اهمیت زمانی دو چندان می شود که شما در صدد یک بیان و ارائه دینی هستید. شما در چنین شرایطی در مقام تبیین و اقناع هستید، پس لازم است قدری به ابزار ارائه خود و زیبایی و جذابیت آن بیندیشید! بله شما در حال عینی سازی مفاهیم عالی و ملکوتی هستید!

گفتیم استفاده از قالب پاورپوینت مذهبی سرمایه گذاری است، بله دقیقا همین طور است! چه به تکثیر تقکر دینی در دنیا بیندیشید و چه به ازدیاد توشه اخروی خود، شما با صرف هزینه ای اندک برای استفاده از یک ابزار زیبا و موثر در مسیر اشاعه و گسترش دین یک سرمایه گذاری بدون زیان انجام داده اید!

اضافه بر این، شما با خرید خود، گرافیک کاران این حوزه را تشویق کرده اید، بر گردش مالی حوزه اقتصاد دین افزوده اید و دایره نفوذ فرهنگ دینی را گشترش داده اید. فراموش نکنید که دنیای امروز دنیای هنر و رسانه است! توصیه ما به شما این است که اگر به دنبال کار با کیفیت هستید حتی الامکان از قالب های رایگان استفاده نکنید.

هنگام انتخاب و خرید تم پاورپوینت مذهبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجّه به نکات زیر می تواند در انتخاب بهتر و مناسب تر قالب دلخواه شما مفید باشد. علاوه بر این انتخاب آگاهانه قالب باعث هزینه کرد هدفمند و نیز بهره وری علمی و اقتصادی بیشتری برای شما خواهد شد.

تلاش کنید د رانتخاب قالب نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

1- موضوع خود را دقیقا مشخص کنید. محدود و مشخص کردن حیطه موضوع شما را در انتخاب قالب های موضوعی پارس اسلاید یاری خواهد رساند.

2- هدف خود از انتخاب قالب را مشخص نمایید. آیا قالب پاورپوینت را برای کنفرانس کلاسی می خواهید؟ برای تدریس به دنبال قالب پاورپوینت می گردید؟ ارائه مقاله در کنفرانس یا همایشی دارید؟ یا در صدد دفاع از پایان نامه یا رساله خود هستید؟ به عبارت دیگر بر اساس هدفی که دارید تم پاورپوینت مذهبی خود را انتخاب نمایید.

3- مخاطبان محتوای تم پاورپوینت مذهبی شما چه کسانی هستند؟ کودکان؟ نوجوانان؟ بزرگسالان؟ افراد عادی جامعه؟ دانشجویان؟ دانش آموزان؟ متخصصان این حوزه؟ مخاطب شناسی اصل اولیه و مهم هر ارائه ای به شمار می رود. به عنوان مثال اگر می خواهید با کودکان سخن بگویید باید تم و طرح قالب شما نیز کودکانه باشد تا کودک با تصاویر و گرافیک در مرحله اول و با محتوا و مطالب در مرحله بعد هم ذات انگاری کند.

تم-پاورپوینت-مذهبی
تم پاورپوینت مذهبی هدیه های آسمان

به قالب پاورپوینت هدیه های آسمان ما نگاه کنید، تم به کار رفته شامل کاراکترها، رنگها و نشاط موجود در این فضای مذهبی جاذب کودکان خواهد بود.

وقتی کودکان ما خودشان را در آیینه خودشان ببینند، سخنان دین و مذهب را نیز با جان و دل خواهند پذیرفت. همیشه لازم نیست ما سخن بگوییم. گاهی اجازه دهیم تصاویر کارتونی و کودکانه سخن بگویند! رنگ ها هم زبان دارند و چه زبان شیرینی هم دارند!

4- به تعداد اسلاید های مورد نظر و مورد نیاز خود دقت کنید. اگر مطالبتان زیاد است از قالبی با تعداد اسلاید های زیاد و متناسب استفاده کنید. اگر تعداد اسلاید های مورد نیاز شما کم است، هزینه اضافه نکنید و از یم قالب پاورپوینت با تعداد اسلاید های کمتر استفاده نمایید. معمولا تعداد اسلاید ها یکی از آیتم های قیمت گذاری قالب های پاورپوینت به شمار می رود.

5- در انتخاب تم پاورپوینت مذهبی حتما به مقوله مهم و حیاتی روانشناسی رنگ ها توجه کافی داشته باشید. امروزه از نظر علمی اثبات شده است که رنگ ها تاثیرات روانی دارند. هر رنگ مفهوم و اثر خاص خود را دارد. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم رنگ ها بر روی مخاطبان ما تاثیر می گذارند.

ما به صورت بدیهی در می یابیم که رنگ آبی اسمان در روز و رنگ سیاه و تاریک آن در شب اثرات روانی بسیار متفاوتی بر روی ما دارند. دنیای اطراف ما غرق در رنگ های مختلف با اثرات مختلف است. ما قرار است در چنی فضایی با مخاطبان خود سخن بگوییم.

به عنوان نمونه رنگ آبی اثر بیدارگری و نیز آرامش و سردی دارد. رنگ نارنجی انرژی می بخشد، رنگ قرمز برانگیزاننده و البته توام با نوعی اضطراب است، سبز آرامش و سرزندگی است و … بر این اساس، استفاده از  رنگ ها و ترکیب آنها، میزان استفاده از آنها و … در تم پاورپوینت بسیار تعیین کننده خواهد بود.

تم-پاورپوینت-مذهبی
تم پاورپوینت مذهبی صحیفه سجادیه

ما برای مثال در تم پاورپوینت مذهبی صحیفه سجادیه بسیار به این موضوع توجّه داشته ایم. ترکیب رنگ های بنفش، صورتی، آبی و سورمه ای دقیقا با مضمون این کتاب ارزشمند و زیبایی آن هماهنگ و منطبق است. کاریرد و ترکیب این رنگ ها به خوبی مفاهیم زیبایی دعا و راز و نیاز با خداوند، خلوت گزینی، وقار نیایشگر و عظمت مقام خداوند بزرگ را نشان می دهد.

6- باید توجّه داشت در قالب پاورپوینت طرح ها و عکس های به کار رفته با موضوع و اجزاء و قسمت های مختلف آن هماهنگ باشد. مثلا اگر قرار باشد قالبی در زمینه کلاس درس تهیه کنید لازم است توجه داشته باشید که همه آیتم های به کار رفته مفاهیم و عناصر یک کلاس درس را نمایندگی کنند.

این نکته در موضوعات و تم پاورپوینت مذهبی و دینی از ظرافت و حساسیت بیشتری برخوردار است. مثلا در تم های اسلامی، طرح این قالب ها باید دقیقا بر اساس نماد ها و نشانه های اسلامی طراحی شده باشد و دارای مفهوم دینی مشخص باشد. اگر قرار است قالبی تحت عنوان شناخت ادیان انتخاب کنیم باید دقت کنیم که نشانه ها و نماد های اصلی و مشهور ادیان مختلف در آن استفاده شده باشد.

موسسات و سایت هایی که در این زمینه از تخصص متخصصان این حوزه بهره می برند، قطعا توجه شایانی به مطالب فوق دارند. پارس اسلاید در همه زمینه ها، خصوصا تم پاورپوینت مذهبی از عقبه کارشناسی و مطالعاتی قوی بهره می برد.

اگر تم پاورپوینت مذهبی دلخواه خود را پیدا نکردم آیا می توانم سفارش محصول بدهم؟

ما در پارس اسلاید تلاش کرده ایم در موضوعات مختلف قالب های پاورپوینت مذهبی تولید کرده و تقدیم حضور شما گرامیان کنیم. با وجود این، به دلیل تنوع و گستردگی موضوعات و زیر موضوعات ممکن است شما موفق به پیدا کردن قالب مورد نظر خود نشوید.

در صورتی که پس از جستجو در سایت یا مشورت با پشتیبان وبسایت موفق به یافتن تم پاورپوینت مذهبی مورد نیازتان نشدید می توانید برای طراحی و تولید محصول مد نظرتان سفارش تولید محصول دهید.

اطمینان داشته باشید که پس از ثبت سفارش محصول شما و قطعی شدن محصول سفارشی شما، همکاران ما در اولین فرصت نسبت به طراحی و تولید تم پاورپوینت مذهبی شما خواهند پرداخت. همکاران بخش طراحی ما در جریان فرایند تولید قالب سفارشی شما در مراحل مختلف تولید کار از شما نظرخواهی و مشورت خواهند نمود تا نظر شما به طور کامل تامین شود.

آیا پارس اسلاید علاوه بر تولید تم پاورپوینت مذهبی عمومی برای قالب های تخصصی دین پژوهی نیز سفارش می پذیرد؟

با توجه به برخورداری وبسایت پارس اسلاید از عقبه و پشتوانه مطالعاتی و مشاوره ای مناسب در این حوزه، پاسخ سوال فوق مثبت است. طراحان ما در جریان مشورت با صاحبنظران دینی و مذهبی و نیز تحقیق و مطالعه آمادگی خوبی برای تولید قالب های پژوهشی دارند.

ما به خوبی براین موضوع واقف هستیم که امروزه حوزه مطالعات دینی در همه کشورهای دنیا بسیار گسترده شده است. ما مطلع هستیم که رشته های جدید و میان رشته های زیادی در این عرصه متولد شده اند. طراحان ما با چنین پشتوانه ای آماده تولید و ارائه تم پاورپوینت مذهبی در موضوعات سنتی و نوین را دارند.

تم پاورپوینت مذهبی

استفاده از طرح ها، رنگ ها و تم ها که معادل مفهومی واژه مضمون یا مضمون طراحی در زبان فارسی است، از دیر باز در فرهنگ اسلامی رایج بوده است. خانه کعبه با طرح مکعب گونه خود یک تم واره برجسته در فرهنگ دینی ما تولید کرده است. چنین است گنبد سبز نبوی مه مفهوم زندگی، حیات و صلح و آرامش را به جهانیان منتقل می کند. گنبد های زرین و طلایی امامان معصوم در هنر اسلامی «نور مجسم و مجسد» است. آن نور الهی و اشراق ربانی در قالب نماد گنبد های طلایی به جلوه گری نشسته است.

ما امروزه تم پاورپوینت مذهبی را در همین راستا و برای بیان مفاهیم و مضامین عالی مذهبی به کار می گیریم. مفاهیم معنوی و عالی گاهی در بیان نمی گنجند. کلمات از به دوش کشیدن بار سنگین مفهوم آنها عاجز هستند. قالب های زبانی و بیانی تنگ و کوچک می شوند، اینجاست که رنگ ها و طرح ها جلوه گری کرده و سخن می گویند! تم آینه می شود و مفاهیم غیر قابل بیان را در جان مخاطبان انعکاس می دهد.

علاوه بر این تم پاورپوینت مذهبی و دینی امروزه با بهره گیری از دانش نشانه شناسی و نماد شناسی در حوزه دین به معنای عام و گسترده آن نیز کاربرد دارد. جهان امروز، جهان نمادها و نشانه هاست. یک نماد و نشانه گاهی به اندازه هزاران کلمه سخن می گوید و فرهنگ سازی می نماید.

قالب پاورپوینت- تم پاورپوینت- تمپلیت پاورپوینت- دینی- مذهبی-معارف اسلامی- اسلیمی- قرآن- قرآنی- پارس اسلاید- قالب های جدید پاورپوینت- قالب های حرفه ای پاورپوینت- قالب های نوین پاورپوینت- تم پاورپوینت پایان نامه مذهبی- تم پاورپوینت دینی پژوهی- تم پاورپوینت مذهبی- قالب پاورپوینت مذهبی- تمپلیت پاورپوینت مذهبی- مقرنس- پیچک- شمسه- طرح مذهبی- طرح دینی-علوم و معارف دینی- الهیات و معارف اسلامی- علوم حوزوی- فلسفه اسلامی- کلام- ادیان و عرفان- فقه و اصول- فقه و حقوق- علوم قرآن و حدیث-تاریخ اسلام- تاریخ تشیع.